Tillbaka storyn.....

Publicerat: 2012-09-18 Kl: 19:50:06 | I kategori:

...jag har tagit en så kallad "bloggpaus" jag vill INTE kalla det för d egentligen. Vill mer vara ÄRLIGoch säga att jag inte haft orken, varken haft listen eller varken viljat, det har inte hänt något alls! Men har bara vart för trött helt enkelt. Det har kommit ett litet inlägg här och var på ca 2 rader... Men det räcker ju inte.. Jag har inte haft några idéer heller, haft "NOTHING" att skriva om. Men vi kan börja med att jag berättar vad som hände igår. Och idag, sen ska jag SERIÖST bättra mig! MINST 2 inlägg/dag PROMISDE!

Igår:
Skola börja 9.10 sovmorgon pöss! ;-)
Börja med typ Svenska? Aa, bamba, sk*t ä*klig mat.. Usch! Slutade typ 14.15. Tog bussen till stallet. Bytte om, tog in PEEEXIIIE ;-) Borstade, blitt så tröttpå att borsta, trööök... Red ut med "Wilma" en tjej som hyr en annan "Wilma's" häst (islandhäst) vi tog en långtur, MYSIGT! Vi tog "varpet" en rätt lång runda, men vi skritta rätt mycket "LOVE IT" så fort man satte fart i trav, det höll inte (for me) galopp snarare ;-)? Haha pigg ponny för att vara 24 år där va? Det var mysigt, xl behövde det, han har blivit en lite tjooockis, thihihi ;-)!
Ska kolla ifall han kanske kan få stå i "sjukhagen" (inte lika mycket gräs där) dom sista 2 veckorna tills vi flyttar, så kanske han kan gå ner ngt kilo? 2-6 kke? Kke mer kke mindre... Men bara något kilo skulle vart skönt, Haha SOFT ;-) (skojj)

Idag: skola börja 8.10 börja med Spanska, hade sen typ idrott sen matte, slutade 14.45 drog hem, käka, följde med syrran till ridskolan, sen hem. Och nu ligger jag här och tar en CHILL PILL in dah säng ;-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback