this is sick....

Publicerat: 2012-10-24 Kl: 16:35:57 | I kategori: Allmänt

Jag är sjukt trött på mig själv ibland... Jag lovar saker som jag håller MAX och då är d verkligen MAX en vecka! Sen är vi tillbaka på ruta ett igen... Jag lovar "nu ska jag skärpa mig, jag ska blogga minst 3 inlägg per dag, i promise! och denna gången lovar jag" så säger jag ofta har ni märkt det? Jag blir så trött.... Jag tror inte att jag fattat att jag tappar mina läsare.... SKÄRPNING!!! Antinge bloggar jag, eller lägger ner bloggen, antingen eller lixom...
Jag ska försöka nu! Verkligen försöka. Hoppas att det håller sig.... Men som det är just nu, har min mobil gått sönder, ch jag har inte så mycket tid att sitta framför datorn lixom, men nu tog jag mig tid! Iofs jag har ju ipaden, men vi får se... När mobilen funkar igen, ska jag verkligen försöka om på nytt.. och hoppas att d håller ;) ? eller vad säger ni? Men som sagt som det ser ut just nu, så ska jag göra så gott jag kan.... Ibland d va bra med bloggpauser... Men jag känner attt jag tar det ALLT FÖR OFTA! Det måste ni h¨ålla me om?
 
Aja, skolan gick PERFA, lite seg dag då man börjar 8.10 och slutar 14.45 SEGT som satan! Snart väntar stallet så ha d bra så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback