Gonatt,

Publicerat: 2012-09-20 Kl: 22:08:22 | I kategori: Allmänt

Imorgon gå upp klockan 7, duscha och sen dra till askimsbadet, och ha ni vet "socialadan" jätte kul! Verkligen-.- jag är verkligen inte mycket för sånna dagar, visst skönt att slippa ha lektioner, men va ute hela dan i regn 8grader. Och dessutom aka vi va vid havet ännu kallare....., jag e hellre i skolan och har lektioner, som ej behöver va så komplicerade? Men jaja, nu är det som d e, ska till stallet efter imon med. En ute dag upp till 110% fatta att jag kommer va helt slut på lördag.,, pfhuuuh. Nu ska jag faktist ta och bädda ner mig i sängen kolla dah phone, sedan blir det "NATTI NATTI" puss och kram på er, så hörs vi imon. Sov gott era snögubbar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback