Finally!

Publicerat: 2012-09-11 Kl: 19:57:22 | I kategori: Allmänt

Nu är äntligen vårat internet fixxat! yeeey! Så finally kan jag vara inne på min dator igen. som jag saknat att trycka på alla knappar ISTÄLLET för att knappa på en skärm, haha, rätt så tjött på "tuch screen" nu.
På något sätt längtar jag tbx då den tiden va inne att man skulle ha knapp-telefon. man vart ¨so cool ;)
Haha, men ofc hade ALDRIG viljat byta ut min IPhone mot en gammal sony ericsson, nevvah!
Jag är inte heeelt nöjd med va "Apple" framför med sina produkter, då det ALLTID är något fel med den, kvittar vad man gör men så är det. Teknink nu för tiden.... huuuh;)
 
Snart ska jag slå mig ner i soffan, och titta på tv.
Klockan står på 6.45 imorrn.
och slutar skolan vid 14.45.
Stallet står på tur efter skolan. GÖTT! ;) fast LITE jobbigt eftersom jag kommer ju typ inte vara där förrän halv 5.
 
pöss!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback