Soooooorrrry!

Publicerat: 2012-10-05 Kl: 21:54:34 | I kategori:

Som sagt ni vet ju storyn, jag har vart sjuk. MEN som Tony säger ;) jag är frisk nu. Imon börjar det vardagliga livet igen, blir inget ligga hemma på soffan med en godisskål i knät. Nej, 3 prov för mig next week, alltså INTE kul...! Stallet imon som sagt. Får se hur jag rider, allt är nytt, ny paddock, nya fina ridvägar, och framförallt NYTT STALL!!? Woooahh?
Så kan inte lägga upp nåt schema på hur helgen ska se ut. Sen när man kommit in i rutinerna med egen häst och allt dehära, så måste jag börja lägga upp schema, på hur dagarna ska se ut, med stallet då förstås ;) det funkar ju inte i längden att vara i stallet 4 timmar och soppa skolan under mattan NEJ! Då ska det vara rätt, stallet 3 timmar och INTE soppa skolan under mattan utan plugga 1 timme då? Ja vi får se. Kan ju alltid plugga i stallet och bla bla..
Shit the same, det ordnar sig. Inget intressant för er att lyssna på?
Aja, kör lite längre inlägg när jag har något att prata om. nya stallet imon, då blir det lite bilder här och var. Och kke ett videoinlägg. Får se.
Nu blev detta inlägget liiiiite för babbligt, så nu lägger jag locket på, sluta skriva med fingrarna och så säger jag
HEJDÅ VI LÄGGER LOCKET PÅ VI HÖRS IMON PUSS OCH KRAMAR PÅ ER HÖRS IMON MED ROLIGARE INLÄGG? FINE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback