Miss u...

Publicerat: 2012-10-03 Kl: 16:05:27 | I kategori:

Saknar min ponny ENORMT!!!
Legat i sängen i 8 dagar, med luftrörs infektion. Saknar xl, vill bara till han gosa, och rida. Kommer förmodligen att vara frisk i helgen, så kommer nog ner till stalletpå lördag elle söndag, om jag mår bra HOPPAS!
Från det ena till de andra börjar jag må bättre btw, skönt!! E otroligt rastlös, vill bara ut. Jag e sån! Jag ligger ADLRIG ALDRIG still i sängen och bara ligger och kollar tv när jag e sjuk, ALDRIG! Jag är alltid uppe och springer fastän jag kan ha 40 graders feber och må skit! Denna ggn var första ggn på flera flera ÅR, som jag bara kollat tv i sängen all day long..!? Fattar inte hur jag orkat..?
Nu e jag e iaf uppe och studsar igen, alltså ett tecken på att det börjar gå mot bättringsvägen ;)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback