Shalom alla readers !!

Publicerat: 2012-05-28 Kl: 20:12:51 | I kategori: Allmänt

Hemma nu jao!
Vart i skolan och stallet idag jao..
Varför säger jag jao?
För att jag skall skojja jao jao ;P
Nä ska inte säga "jao" mer, iaf inte i detta inlägget xD

Vanlig dag i skolan helt ok :)
Vanlig dag i stallet helt ok ;) red ut upp till travbanan idag också själv :)!
Sjukt duktig! Lyssnade på allt! Men han drog iväg lite mot slutet då han märkte att vi snart skulle gå tbx hem till stallet ;D
Annars världens bästa kille!
Om man skulle sälja honom som jag ALDRIG KOMMER ATT VILJA/GÖRA, så hade han varit värd över 1000000miljon! Även om han är 23år, men so wath? Jaja, han är INTE till salu, hehe ;D

Imon ska jag kanske vara me lollo :)
Nu ska jag plugga matte sån plugghäst jag ä!! Nejdå, plugghäst "NONONO!" men matte skall jag göra fastän det är"BUBUBU ):"

Jaja puss till er alla!!❤



"HAHAHHA jag sponsrad av "domino" rodbyxor, hehehhe! ;D (No)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad är din häst för ras?

2012-05-30 @ 19:52:23
URL: http://mnightlighta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback