Sämst på att komma på rubriker?

Publicerat: 2012-05-27 Kl: 21:42:03 | I kategori: Allmänt

Shaoooo !!!

Problemet till att jag INTE bloggat NGT, är för att mina pengar på telefonen så därmed inget internet...
Dock så skall jag få pengar på telefonen imon tror jag elr om det e på tisdag/onsdag, kommer ej ihåg..

Iaf, i torsdags var det vanlig dag i skolan + ridning vid 4 :)

Fredags: ledig från skolan då det var studiedag, och åkte till stallet vid 1tiden
Xl stod ute den natten (torsdag-fredag natt) så drf behövde jag inte mocka ;)
Rätt skönt i bland att slippa mocka ..
Det var ju rått varmt den dagen, så körde på barbacka style, hehe..
Mycket skritt, enkel trav, & lite galopp längs långsidorna av paddocken :))!

Lördag: jag, mormor, & morfar åkte till landet :)
Kom hem idag då, det jag gjorde där var inte så mycket, badade idag, igår så rensade jag ogräs, och lite sånt, fint i trädgården det skall de va!! :P

Nu sitter jag iaf och tittar på "änglavakt"

Men som sagt vi hörs imon när jag kommer hem från skolan och stallet, typ vid 5-7? Pga Internetet då ;(
Men puss så hörs vi!!<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: tack så mycket och detsamma! :)

2012-05-29 @ 21:18:48
URL: http://mhteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback