Låter det vara såhär...

Publicerat: 2012-05-23 Kl: 22:06:46 | I kategori: Allmänt

Inte bäst på att uppdatera nu precis, eller va säger ni?
Kommer nog att vara såhär ett tag nu kanske 1/2 vecka upp till 1vecka då jag känner att jag har fullt upp med mig själv och inte den tiden med bloggen..
Men blir iaf 2 inlägg per dag :)
Men det är väldigt mkt det e drf..
Det jag känner mest nu är lixom "STRESS! STRESSA!!" vet inte varför vad ska jag stressa me lixom?och så har jag fullt upp me skolan som jag ligger efter i, så blir att plugga! Men vi hade ett mål i matten till diagnos, och jag har kanske gjort 24tal? Och tappat bort pappret så nu är det bara att börja om på nytt :( men e sjukt trött ofta nu så inte så bra att hänga framför datan/mobilen om man e trött, då blir man bara ännu mer tröttare.. Men det får vara så ett tag, hoppas att ni har förståelse för detta?
Skulle vart rätt bra om ni kanske kunde slänga in en komentar här under.
Så jag vet med er och så där :)
Nu ska jag nana kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback