Kortfatta...

Publicerat: 2012-05-14 Kl: 21:00:56 | I kategori: Allmänt

...om jag nu skall kortfatta det jag gjort idag, så ee det: mocka, hö, kraft, vatten, tagit in häst, soppat, bytt täcken på xl, vart på ridlektion, m.m..

Fett trött nu asså, så drf fick det bli lite kortfattat om dagen!

Loooovar och sväääär!! Jag har försökt blogga!! Men det e f*n inte mitt fel längre på ren svenska!! Bloggen på mobilen dampar!! Och jag kommer inte ens in på bloggen, när jag inte har internet, då jag har "3G"!
Jo visst, det vet jag oxå, det e ett "slags" internet, men inte sånt man har hemma! Så skyll inte på mig om det dära sen..
Kortfattat, punkt slut?

Vet inte vad jag ska göra nu..?
Hörs imon ist! Då jag ändå snart kommer att somna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback