keep you much longer..

Publicerat: 2012-05-29 Kl: 19:28:01 | I kategori: Allmänt

Skola idag(check) ;D

Jag idag i skolan gíck det sjukt snabbt! kändes kanske som ca 3timmar? :) bra där!
Var med löllö och ellös som dem kallar sig, xD i skolan då, åkte hem sen, och vart hemma :)

Hörde ni smällen vid 4? OMG! lät som om dom sprängde hela Göteborg ju!
Men jag var typ inte vaken riktigt.. typ sov-vaken, hehe ;P
Så jag bara- Omg vad var det som lät? jaja, godnatt, hahaha!

Har ju inget att berätta idag, så kanske inte så långt inlägg, kanske?
Nu ska jag checka in lite saker på datorn, sedan "I DONT KNOW" ;)
Sitter och lyssnar på denna låten !!!!!.

Kommentarer
Postat av: Tussie

Sv; Tack detsamma! (: Fin header (: Hur gammal är du? ;)

2012-05-29 @ 20:09:22
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback