Här skall det stå rubrik..

Publicerat: 2012-05-09 Kl: 18:41:32 | I kategori: Allmänt

...ja, kom inte på ngn rubrik så njaoo?

Har kommit upp ur ett bad nu, och ätit mat och lite så ;)
Men nu när jag satt mig framför tv:n så e det inte ett sk!t på den? Varför ska det alltid vara så tråkiga saker på ens tv??

Melissa min syster, har ändrat min design, men ska snart få en header!
Av Anna! Som har gjort bl.a. Nellie Berntsson, Smilla Berntsson, och många häst bloggar och vanliga! ;)
Henne ska jag få den av '!! :D så glad!
Länkar såklart till hennes sida, när den e klar och ute på bloggen!

Ska ta massa bilder på xl och mig på fredag, lördag :D

Nu ska jag vet inte vad..?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback