Grym...

Publicerat: 2012-05-13 Kl: 20:32:00 | I kategori: Allmänt

..min xl e fanimej världs grym!!
Kom typ tusen bilder när jag red ut, och han regerade inte ngnting??
Duktig i all hantering, och helt enkelt världs bäst!!
Imon blir det antingen en träning med Sanja i paddocken, eller Uteritt ;)
Min xl kan ha sina bus dagar då han e pigg, elr bara e på bus humör, men vi löser det till slut tillsammans då han inte fattar att det går att göra sina bus, men visst, man måste ju låta hästen busa ngn dag oxå? :P
Men idag var han sjukt fin :) gick som jag ville och allt! Trots att de kom bilar..

Men nu vill jag bara att denna dag ska ta slut, så att jag kommer tbx till stallet imon :)!! All day long!! :D

Puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback