Gömörron!!

Publicerat: 2012-05-12 Kl: 09:09:28 | I kategori: Allmänt

Bloggade inget mer igår, tyvärr....
Denna buss-resa eller vad man nu kallar det, gick tuuuusen ggr snabbare än den jag tog en annan gång, och denna var oxå tuuuuuusen ggr smidigare :)

När jsg kom till stallet, så gjorde jag iordning xl, sedan red jag ut i skogen :) Fast Maria följde med me hundarna, eftersom att xl fortfarande kan vara lkite hej o hopp, nu när fölet kommit, så e det ju bra att ngn går med ut ifall det händer ngt :)??

Kom tbx vid 6 tiden till stallet ridit i ungefär ca 1timme, räcker gott och väl för mig :)
Mockade och gjorde hö + vattnet, sedan städade jag lite i hans skåp, sedan gick jag och tog bussen hem... Var hemma vid 9 tiden, så aa...

Ska åka buss fram och tbx idag igen, sådär roligt kanske?

Nu ska jag göra frukost ocg fixa mig, sedan lite tv och blogg sådär ;)


Pusss!






HIHIHI, SYRRAN HAR BILDER PÅ MIG PÅ SIN DATA, SÅ UNDERBART :D







Minns inte när jag tog denna, men vart ute på bliggen ngr ggr "I think?"



Åhhh, när jag precis hade börjat rid xl :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback