Går verkligen inte!!

Publicerat: 2012-05-03 Kl: 20:32:23 | I kategori: Allmänt

Nu har jag låtit bloggen legat nere typ 2-3dagar elr ngt? Men det går verkligen inte! Jag klarar mig inte utan bloggen! Många av er har säkert trott att den redan är nerlagd men NEJ det är den inte och kommer inte va heller!
Så!

Fölet kom inatt! Så himmla roligt! Ska till stallet på lördag och rida xl ;) men kanske svänger förbi imon och kollar på det söta fölet som kommit! ;) bild/bilder kommer såklart! Men känner att halsen börjar bli lite svullen..? Börjar bli sjuk? Nej, det hoppas vi inte på!

Nu äntligen så har jag fixat mitt internet! Så internet=blogging ;D

Ska kolla på tv lite nu, sen sova, känner att jag behöver det nu..

Idag var jag på ridskolan, red coolman, seg men hur mysig som helst! ;) inte så mycket trav/galopp idag då, men njao, får va så vissa dagar? ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback