Försökte.....

Publicerat: 2012-05-13 Kl: 10:43:46 | I kategori: Allmänt

....att uppdatera!!!
Men denna mobilen hänger inte me i svängarna!!
Igår gick det på morgonen, men det var på datorn men det gick dock INTE att uppdatera på telefonen :((

Jag åkte inte till stallet igår, pga. att det var ju göteborgsvarvet igår, så det skulle tagit 3 hela timmar till stallet me buss?? Sanslöst!! Så jag åker dit idag ist.. Ska se så jag kanske kan ändra lördag till en fredag, för på fredagar e det enkelt att ta sig ner dit, men men får se ;)

Xl har börjat lugna ner sig nu, så kanske blir uteritt idag, annars e de paddock som gäller, för när jag rider ut idag om jag nu gör det blir det skritt och liite trav :) i paddocken får jag se hur han sköter sig :))

Vaknade iaf för ca 1 timme sen ..?
Ovanligt för att vara mig kanske?? Jag brukar vakna typ vid 7-8 tiden men inte idag :D men nu babblar jag för mkt om ingenting..

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback