Dum sak...

Publicerat: 2012-05-15 Kl: 22:03:13 | I kategori: Allmänt

.. -.- lackade naglarna nu, jag hur bra blev det på en skala 1-10?
Jo, 0!! Det blev kletigt, kladdigt, och fult!
Usch! Vad arg jag blir.. Men azzå det kommer typ aldrig torka !?
Kan ju måla nytt, det e ju bara lite nagellack, men ändå!! :(!

Imon står det på mitt schema:

• Gå upp, göra i ordning mig, käka
• Dra till bussen
• skola -.-
• Lektioner i skolan vet inte vilka..
• Slutar skolan 14.10
• Tar bussen till stallet
• Stallet: göra det gamla vanliga.
• Åka hem med BUSS från stallet.
• Vara hemma typ ;)

Jaja, har inget "to do" på min "todo lista"
Hehe ;P
Elle jo en sak!
SOVA :ppp

Sleep well all the blogreaders ;Ppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback