VET NI HUR GLADA JAG BLIR!!1???? :DDDD!!!

Publicerat: 2012-03-30 Kl: 21:33:22 | I kategori: Allmänt

Blir så himmla glad när jag kollar min komentarer jag har fått dem senaste dagarna! Skiter i om ni bara vill länka era bloggar för att få läsare*!! :D Jag läser dem såklart!!! så då har ni iaf en följare ska jag säga er!!'
Inget fel på ngn´s blogg! så kom igen nu, vill du ha en följare? lita på mig! ;)

Ok? nu är det såhär oxåå!! Jag såg vissa komentarer från typ i onsdags nnu...
Men det är ju typ för att jag inte får så många komentarer..
Men nu när jag vet att ni är så engagerade så kommer det ju bli oftare och längre blogg inlägg nu när jag vet det! så alla känar ju på det, på sitt lilla egna sätt, elrh???"

Statistiken höjer sig för varje dag som går... Blir så sjukt glad att jag har lust att "skriika" högt upp så att alla hör mig! ;)

Komentera på, bryr mig inte om det är "kolla min blogg", elr "blogg tävling var med!" elr kanske "fiin blogg!" alla komentarer är tillåtna!!, bara inga dumma som t.ex. "kolla inte denna bloggen.." elr "fuul blogg", för sånna komentarer skiter jag ii!
Men alla andra är huuur tillåtna som helst!!

(ALLAS BLOGGAR SOM NI HAR LÄNKAT HITILLS ÄR GRYMT FIINA!)

Ha en trevlig kväll så hörs vi:)!!

Tack för ert fiina stöööd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback