upp, upp and away...

Publicerat: 2012-03-15 Kl: 20:51:40 | I kategori: Allmänt

Njaa, så där kanske det inte är, haha! :)

Nää, men nu är jag uppe ur ett gottigt  bad ;)

Min dag: vart i stallet och red det var väll sådär idag, eller?...
Ja, det var att vi inte galoppera nästan ngt alls! :(
Men det får jag väll ta igen ngn gång va?

Men på lördag ska min lilla prins XL vaccinera sig, så det blir bara en uteritt med lugn skritt..
Men det funkar bra för mig, bara han blir bra efter det ;)

Ja vi får väll se om det kanske skulle bli ngt häst-läger i sommar :)
Har inte kollat riktigt med mamma än, men vi får väll se ;)

Jo juste!

Jag skulle ju ladda upp en video ?
om ni minns?...



Men ja, det verkar inte som om min mobil och data precis gillar varandra..?
Nja, det är väll lite halv tetigt där i mellan nu, haha! :)
Nää men nu ska jag komma till saken...

Jag har försökt!
Men jag kan inte ladda vidare dem till "bilder" så nja,,, det får bli den videon när jag fått till det ;)

Ha det bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback