Oj,oj,oj,oj,oj! Och godmorgon! :)

Publicerat: 2012-03-12 Kl: 07:50:46 | I kategori: Allmänt

Godmorgon!

Nu sitter jag på bussen!

Jag vet inte vrf jag int bloggade igår...?
Men jag berättar lite snabbt vad jag gjorde ;)

Först vaknade jag kl.07.00
Gick ut med kita(hunden) en ganska lång promenads ;)
Sen när jag kom in i huset igen satte jag mig i soffan och titta på film :)
Sedan kvart i åtta så kom Vickan upp :)
Och sedan Juliana :)
Och Melissa väckte jag vid 9 tiden :)

Det var typ det, aa jag och Vickan fick ut med kita på en 30 minuters promis :)

Jao set var min dag :D

Ja, på onsdag ska jag till stallet och rida Xl och på torsdag ska jag till stallet och rida Gregor :)
Och på lördag stallet och rida XL :)

Bloggar senare!

Och när jag kommer hem så bloggar jag ett LÅÅÅÅÅÅNGT inlägg :)



Jag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback