Kommit upp :)

Publicerat: 2012-03-13 Kl: 20:33:15 | I kategori: Allmänt

Hellu alla!

Kom precis upp från ett gott varmt bad med hår-inpackning ;)

Och nu sitter jag här och bloggar :)

ska som sagt till XL imon :)
vi får se hur han mår :)
som ni kanske såg så ska jag lägga ut en video imon när jag och XL travar :)

Såklart att jag skulle ta i galoppen om det gick såklart ;)

Men det är så att lilla XL har varit halt hela östen och vintern och därmed behöver ridas in ordentligt igen, drf kan jag inte galoppera riktigt än, men kanske om en månad? :)
Och såklart att jag kommer att lägga ut flera videos på mig och XL, men framföralllt på XL :)

Tänkte ha veckans vakraste häst? :)
Vad tycker ni om det? :)

Reglerna kommer att vara hur enkla som helst :)

regler: Bara maila till mig [email protected] och maila då en bild på din häst :)
elr kanske en häst på ditt stall elr din medryttar häst kanske? :)

och så, dem var väll enkla? :)

Jag menade just tre saker med "kommit upp" :)
för det första var såklart att jag kommit upp ur badet :)
det andra är att jag kommit långt långt i ridningen och rider mer och mer varje onsdag, torsdag, och lördag(:
och det tredje är att min blogg bara stiger och stiger :)
alltså kommit upp :)

Nää men nu ska jag inte sitta här och typ bara skriva på.. (:

Hörs senare? =)


ps: vad är det på tv i´dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback