Jag är visst vaken tidigt?

Publicerat: 2012-03-10 Kl: 06:58:16 | I kategori: Allmänt

Hej alla!

Fick ett sms från Sanja precis då xl mår bra men behöver vila ett tag :)
Så idag blev det inget stall :(
Men bättre att cl blir bättre :)
Så jag ska dit på onsdag ist :)

Ja, som sagt jag har inte kunnat sova sen kl. 06.18 så jag har vart vaken en stund nu kan man ju lätt säga ;)
När vaknade ni idag?

Nu ska jag sätta på en häst film :)

Dagens hästblogg visar jag kl.15.00 :D
Så bäst att kolla då :)

Det här med häst bloggar är inte så att alla som jag kommer att lägga upp på min blogg är dem som har skrivit till mig ;)
Så det får ni inte tro!
Men skriver du t mig så kanske du kommer med ngn gång :)
Men annars så tar jag antingen dem från internet, elr dem från häst event på fb :)

Nu blir det allt för tjatigt om mig, över till häst världen när ni vaknat till liv där hemma :)

Ha det bra så länge så blir det ett långt inlägg med hästar näst :)




Pussar du på min kamera din lille plutt?
Vi träffas på onsdag XL pusssssss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback