Bliiir trött på mig själv &....

Publicerat: 2012-03-20 Kl: 20:03:17 | I kategori: Allmänt

.....På denna datan och mobilen!!!!!........

Ja, datan har inte direkt velat vara min vän om man säger så..
Samma meed mobilen?

Men jag ska verkligen FÖRSÖKA att blogga mkt oftare och mer!
Jag är inte en riktigt sån som lovar en massa saker, men jag lovar nu att jag verkligen iaf ska försöka, ok?

Men nu övergår vi till hur ni har haft det, har ni haft det bra idag....?
Det har iaf jag haft ;)
Jag var med Linnea & Amanda och vi gick hem till Linnea, vi gjorde typ inte så mkt, elr det gjorde vi fast jag minns typ inte, haha! ;)

Men jag svalde nyss lite pannkakor ;)
Mummmmmmmmmaaaaa! ;D

Snart börjar Top model Sverige, jag följer inte det elr ngt sådant, men jag kollar på det då och då ;)
Som idag då, jag ej kollat på ett tag och melissa och mamma vill typ se det :)
Måste ta och erskänna att jag oxå vill det idag :)
Efter Top model, så blir det Deprite house wivse, (Stav) ;)
Vet inte om jag riktigt kollar på hela, är skiiiiit trött idag?....

Imon är det skola igeeen! ?
Kan man typ iaf inte få vara ledig 1 dag i veckan, elr iaf en gång i månaden?
Man blir rätt utsliten av att gå upp så tidigt varje morgon för att gå till skolan..
Men man får ju en "ljus" framtid sedan när man ska skaffa jobb och allt det :)
Så bäst att gå i skolan, haha... xD
Men japp, man har ju sina vänner i skolan och allt det dära ':)

Vad ska jag mer göra förutom att jag ska till skolan och stallet?

Jo juste!!

Igår var jag ju som sagt i stallet :)
Jag red ut och en massa sånt med han ;)
Men han är lite bakskygg, så att då kom det ngr "trav" hästar, och då blev han rädd...
Och lixom bara "SKENA" iväg!
Fast jag fick stopp på honom en längre bit bort, han är inte så himmla lätt att få stopp på precis....
Fick lixom verkligen göra en "u" sväng för att få stopp på honom...
Men det gick bra till slut :)
En annan tjej var ju oxå med och så, men han ville ju mest tbx till stallet tror jag :)
Men jaja, man får ju vara beredd på allt när man "jobbar/är" med hästar :)

Men ha en underbar kväll så hörs vi senare, ska bara göra "dagens blogg" som jag inte gjort på ett tag, "sorry me!!" Men vi hörs, ha nu en underbar kväll så hörs vi ju lite senare!
Puuuuussss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback