Wait on the bus..

Publicerat: 2012-06-08 Kl: 13:46:25 | I kategori: Allmänt

.. Bloggade aldrig igår, ledsen för det!

Nu sitter jag iaf på snipen och väntar på att min buss ska komma som då åker till Lindome ;) stallet idag ju ;P
Mamma hämtar mig ikväll så åker vi och köper ett guldpass to me :D

Imon ska jag ju till Liseberg, har vart där en gång i år, så nu blir det andra ggn ;)
Men kommer ju att vara där mera nu i sommar :D

På måndag i skolan så e det vanlig dag, tisdag: orientering hela dan uppe i sisjön, fast vi ska bada och sånt oxå ;)
Onsdag: ledig från skolan, men jag tog ledigt för att gå på min systers skolavslutning ;)
Torsdag: skolavslutning :D YEYY!

Nu har ni lite hur min nästa vecka ser ut ;)

Puss! Tänkte visa er mitt stall oxå ;)
Gör en video nu idag då, lägger troligen upp den ikväll :D

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback