♥my song♥

Publicerat: 2012-06-01 Kl: 18:26:41 | I kategori: Allmänt

Ni får ta och lyssna på denna låt, samtidigt som jag skriver om min dag;)
Kanske är inte min dag den bästa men då kan man ju alltid lyssna på låten :)??
 (MYYYY SONG!!!! LOVE IT SOOO MUTCH!!<3 MY LOOOOOVE!!!)




Skola som vanligt då ;)

Åkte till stallet, blåsigt, JA det kan man säga! rejält oxå!!

Gjorde hö och lite sånt :) red inte då jag inte kände för det riktigt
aa, gick med sanja & sofia vi gick ute me vovvarna :) vi åkte bil, hahah! upp till stranden så gick vi runt där sen ;)
Ja, inget mer sen...
Sedan åkte dem iaf, och jag städade och fixade sen kom mamma, och dem opch skulle kolla lite på fölisen oxå :) så nu väntar jag på att maten blir klar ;)

kramar5 och pussar från Moia? :DD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback