svar p komentarer :)

Publicerat: 2012-08-15 Kl: 21:51:17 | I kategori: Allmänt

 
Marta: Tack så mkt! Tack igen ;) min medryttarponny :) Jag kan kika in och kolla ;)

Bajs: Tack så mkt! Ett tips bara tills nästa gång du komenterar, ta ett annat namn du ;P
 
Moa: Tack, Tack, Tack! Den senatse tiden har jag ju inte bloggat så där mkt precis, men bra att du tycker om den´:) Jag har Facebook, heter Samantha Dagestam. Men annars kan du xå nå mig på min mail: [email protected]
 
 
Ponnyleague: Tack! :) nu är allt helt toppen :D!
 
VickanR: Jo jag hade en bra dag den dan ';) kollar in din blogg när jag kollar in alla andra lite senare ikväll :)!
 
FannyJaensson: Tack! :) Allt e som sagt toppen :D! kram
 
Hanna: Hej! Haha, tack så mycket ;) jo jag har iphone, men jag såg din komentar först nu, men kikar in på din blogg senare, och kollar lite, fastän tävlingen säkert e avslutad ;)
 
 
Elin: Ja?
 
Lena: Eller ska jag säga Melissa ? ;) Haha, hej på dig ! Syrran? du kan inte spela med att du heter Lena, fattar du inte att syrran din fattar att d e du eller? haha ! ;)) länk till syrran HÄR!
 
Anonym: Hejsan, har ju redan svarat på din komentar hoppas att du såg det inlägget? :) det är som sagt Anna Form som har gjrt d ;)
 
Julia: Tackarrr! :) kollar din blogg me lite senare :) haha, alla komentarer e ok ;9 bara typ inte: omeeh duh? lägg ner denna dåliga blogg ;) haha, dom tas bort direkt ;) men visst denna komentar var heeelt OK ! ;)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback