Skit arg!!!!!!!!!!!!!!!!! :@@@@@@@@ blogg appen suger!!! :@@@@ och jag skrev flera flera inlägg igår!!! Men dom kom aldrig ut! Ändå stog det "inlägget har publicerats" asså NEJ DET HAR DET JU INTE????? PUCKON!!!! Här är iaf ett utav inläggen som INTE KOM UT IGÅR! Pga BLOGG APPEN!!!! :@@@@@

Publicerat: 2012-08-13 Kl: 10:39:13 | I kategori: Allmänt

Vart iväg @ day long, på stranden! Trött när man kom hem, och kände bara för att slänga mig i sängen och sova! Men det e ju bara det att jag kan INTE sova på dagarna, vet ej vrf? Men har alltid vart så typ, när alla typ sov middag när man var liten, ALLTID var det jag som var vaken, sprang runt och INTE kunde sitta still. Varför? Det vet jag inte. Samma som när man skulle sova på dagis, när man var RIKTIGT LITEN, samma där, alla sov asså verkligen ALLA! Och jag var den ända som var vaken, jag sköt mig fram, jag åkte ju på rumpan när jag var liten, har ALDRIG någonsin krypt.. Så aa, där åkte jag på rumpan med mina toffsar, jag var ssåååå COOL! ;) haha

Nu ska jag iaf kolla på ica age 4 :)
Så hörs sen ..

Kommentarer
Postat av: Marta

Fin blogg! och vilken söt häst på headern!Jag har en frågestund på min blogg just nu så det vare kul om du kanske ville ställa några frågor :)

2012-08-15 @ 20:16:28
URL: http://willnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback