Saker som har hänt medans bloggen "legat nere.." pga "blogg.se" appen.:.

Publicerat: 2012-08-15 Kl: 21:10:30 | I kategori: Allmänt

Igår sov vi i stallet jätte kul! Vi sov på mega madrasser, gossigt ;)
Vi red oxå, jag fick låna Wilmas islandshäst Mosi! Åh så fin? :)
Vi käka pizza, fixa i stallet och allmänt hade kul! Vi var fyra! Jag, Julia, Wilma & en till Wilma ;) jag e ju medryttare på xl, Julia har en islandshäst i stallet :) Wilma har några islandshästar typ 5 eller ngt :) och den andra Wilma är medryttare på en utav Wilmas islandshästar :)! Så igår då red alla på islandshästar, ;) jag somnade vid 1 inatt, och vaknade typ halv 7 på morronen, gött , hahha ;) släppte ut ville och gav han frukost vid 8, gav sedan ville lunch vid 12.
Vi städade lite i stallet idag, och när alla sedan hade åkt storstädade jag hela köket (där vi sov) haha. Vi ska iaf kke sova där på fredag med, kul! ;)

Xl har tyvärr tappat en sko, högra fram.
Men en hovslagaren kommer på fredag vid tio, så efter d där sedan blir d att rida, kke me wilma eller ngt:)?

Nu ska jag iaf sätta Mig och kolla tv me mamsen :)

Kke fixar en tidsinställd imon, bildbomb? ;)
Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback