Idag

Publicerat: 2012-08-08 Kl: 09:48:22 | I kategori: Allmänt

... Ska jag till stallet, typ vid 6 tiden "tror jag". Tänkte att ifall de har torkat upp i paddocken, så tänkte jag göra rätt många övergångar "skritt-trav trav-galopp, galopp-skritt, skritt-halt, halt-trav, trav-skrit, skritt-galopp" jag tänkte köra lite sånt idag, olika ridvägar. Och kanske lägga några bommar på marken. Öva muskler, få han i form, den farten jag vill ha han i, inte för seg, inte för pigg. Vad tror ni om de? Jag tror på att jag kör på d, har säkert torkat upp i paddocken, så de inte är typ slaskigt, kladdigt, halt m.m. Innan stallet idag, vet jag INTE vad som händer... Mamma sover och min syster sover FORTFARANDE, och jag e ensam vaken, buhhuhu ;( nej jag skämta. Katten sover iaf INTE! Han e i mitt rum, och skriker = han vill ha mat. Ändå har han precis fått det ;) Aja, ska titta på tv elr ngt nu! Pöss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Grymma du!
Jag har en tävling på min blogg om ett egendesignat iphoneskal!
Om du inte har en Iphone kan du ju ge bort det till någon annan som har ett Iphone skal! Den blir nog super glad då!

2012-08-08 @ 12:29:23
URL: http://Ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback