Hemma efter 3 timmar i stallet...

Publicerat: 2012-08-08 Kl: 22:14:04 | I kategori: Allmänt

....trött som satan! Red i paddocken, inte jätte bra underlag precis, men d gick ;) gjorde som sagt rätt många övergångar. Han var rätt så snubblig idag kan dock bero på underlaget?
Han var rätt så pigg. Men HUr duktig som helst!!hade han vart yngre, lätt att han kommit upp till SM, han är en sån underbar ponny, sjukt fin, finns ingen finare! Jag älskar verkligen min pojk! Mina ord kommer direkt från hjärtat, men De är mina fingrar som skriver de!

Både jag och min ponny, vart helt slit efter ridpasset. Han får vila, han får oxxå stå inne inatt, så han får vila extra mkt, han står ju bredvid storhästen Ville!
Så nu kan dom stå och myyyyysa :)!!!

Nu ska jag strax gå och lägga mig, inte för att sova direkt, men gå och lägga mej i sängen, bara vila. Fixxa & trixxa med mobilen lite, då blir man trött, & därmed somnar snabbt ;)!

Tack för alla som vart inne på min blogg idag! STORT TACK!
Glöm ej att checka in imon va? ;)
Vi hörs imon !'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback