dålig I KNOW!

Publicerat: 2012-08-05 Kl: 19:23:48 | I kategori: Allmänt

Jag veeeet! jag har vart sämst på att blogga today, i meéeeeeen it! jaja. Vart och badat, sköönt! och har vart och bytt tröjjan på hööks, köpte lite hästgodis oxå.. tänkte köpa ett par skit snygga rid stövlar äkta skinn, men dock fans dom inte i min storlek, tjejjen framför mig tog 38, MIN STORLEK :( Bajjs! jaja.... :((
sedan åkte vi till Hemtex, kollade kuddar, fans INTE dom jag ville ha, bajjs igen!!! Sedan till Jysk, fanns inga där heller! inte i de måttet ja skulle ha, fanns BARA 50x60 jag ska ha 60x60 & 50x70. Bajjjs för tredje ggn :((((/((!!!!!!!!!!!!!!!!!
sedan hem & äta, nu ska jag gå in i ett bad. OFC MUSIK MED! ;)
jaja! v hörs sen när jag badat klart... YEahh!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback