what can i say?

Publicerat: 2012-04-25 Kl: 09:20:00 | I kategori: Allmänt

Precis, haha! ska kanske börja med ett engelskt inlägg per dag? HAHA! VAD SÄGER NI OM DET XD!?
Nää, men det hade vart roligt, men det skulle inte jag kunna hålla & dessutom så är jag inte så där jättebra  på engelskak, så det hade blivit mkt felstavat, och fel ord i fel meningar, så nej, inte så smart tanke kanske?... men om jag hade lust/kunde göra det så kanske man kunde göra små-inlägg på engelska, who know? men såklart att det kommer in ngt litet engelskt ord ibland..
Btw, nu ska jag inte babbla om sån skit!

Men iaf, jag är hemma från skolan idag, ska gå imon..
Det är väll typ valborg på måndag va? vad gör ni då? jag är i stallet :)

Nu ska JAag äta mat så får jag se sen, kommer väll ngt bra på tv, + think?
annars så har jag över typ 100dvd´s så kan ju kolla på ng av dem?

Men puuuuuussssssssssss!!!!!!! hörs sen kraaaaaaaaaaaam!!!!!!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback