Trött som f*n ;D

Publicerat: 2012-04-06 Kl: 21:41:12 | I kategori: Allmänt

Jao jao!

Är inte hemma Vi är hos mormor och morfar men vi ska strax åka, då jag ska hem och gosa i min säng, haha! :D
Tänk att jag ändå driver en av Sveriges alla hästbloggar och klättrar mig upp på listan :)
Vet inte riktigt vilken nivå jag är på än, men man är alltid med om man så ligger på en av Sveriges sämsta, haha? Nää men man finns alltid där ngn stans :)
Snart kanske man är "en" av Sveriges största hästblogg WHO KNOWS? :D
Ha? ;) cool ha? :D

Ja,ja, här sitter jag och pratar om blogg listor ;) haha! Men bloggar typ när jag ska lägga mig senare...
Sjukt konstigt att typ gå och lägga sig vid 10 när det är lov, hur konstig får man typ va?.. Ha!?
Men man behöver sömn, ok? Men serri man ska ju typ vara vaken när man kan, inte gå och lägga sig vid 10 när det är lov? Men ska ju till stallet imon, så all energi går åt i stallet :D
Men "NO BIG DEAL" av det lixom..?
Jag klarar det och det gör väll dem flesta ;)? Hah? :D

Men nu har jag gjort ett lite längre inlägg som vissa önskar via mail ;D
Måste säga att det är rätt skumt, att jag får mera mail än komentarer... Konstigt Hah?

Men nu blev det ett rätt långt så vi hörs senare ;)
Puss!

Sitter i bilen och tar "ego pix" hahhahhha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback