Tjaoo på er ;D

Publicerat: 2012-04-27 Kl: 13:53:46 | I kategori: Allmänt

Nu ska jag o mamma snart åka iväg till Torslanda :) & hälsa på mammas kompis och hennes barn, dem är typ 1-3 år :)

Om jag har ngt internet så lovar jag att blogga!!! Om inte, så är jag tyvärr tvungen att göra det när jag kommer hem :(

Idag i skolan lagade vi thaimat, det var så där! Jag tog nog lite för mkt soja, tror jag haha! :)))
Det var ngn kartlagda också, fast vi kollade bara på typ, för det var för mellanstadiet, men det är ju bättre det en att bara ha en tråkig lektion??...

Men nu ska jag inte babbla om min dag i skolan, utan om ngt annat men vad??...

Hahahahahahsh!!

Nää men nu måste jag dra mig! Puss o kram!!! Hälsar jag xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback