sweety dreamsy :)

Publicerat: 2012-04-25 Kl: 21:38:52 | I kategori: Allmänt

Ja, kanske inte riktigt så det stavas, men whaat? whyy not, lixom? lite förändringar skadar väll ingen?
Men tydligen så kan folk störa sig såhäääääääär mkt på att man säger fel ord eller stavar fel, eller på ngt sätt att den/dem tycker det är fel?

-Men om "du" nu stör dig så mkt..? läs inte dåå! det är inte livsfarligt att inte kolla`? och ingen säger ju åt dig att kolla, det är frivilligt!!? kolla inte det är mitt tips, stör du dig eller ngt sånt "KOLLA INTE DÅ" blir så himmla trött! folk tror ändå att dem har rätten att klanka ner på ngn för att dem har lite´mindre statistik? hallå låt dem vara, jag har inte heller alltid min statistik på topp, men det står jag för! jag kan ha från 6läsare till ca 300läsare per dag, jag har inte 1000 som vissa andra, men soo what? jag bryr mig inte om jag har 50läsare och du ha 500läsare, i don´t care!?
jag är nöjd med dem läsarna jag har! ska f*n va glad för att det är 6-300 läsare, som lägger ner sin tid på att kolla "MIN" blogg, hur otroligt är egentligen det? asså tänk vad mkt annat man kan göra med den tiden... Men fine! jag är nöjd om jag kanske bara har 2läsare på en dag! det är ändå 2 som lägger ner sin tid på att kolla vad jag skriver! tror inte man tänker så, men jag tycker att det är riktigt "awesoooome"
Men budskapet jag ville lägga ner på detta inlägg är don´t care ifall du har 5läsare, det går allid uppåt det kan jag lova! men u kommer aldrig ifrån att det går upp o ner!
Kolla på Nellie Berntsson! tror ni hon har prick 50.000klick per dag? hon kanske har 57.000 klick ena dan och andra dagen kanske 33.000klick per dag, det går alltid upp o ner!

Men nu ska jag nana!

Ta vara på denna dag, nästa vecka blir det ett nytt äventyr och nya saker som sker!
<3<3<3<3<3<33<3<3<<3<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback