Srry för dålig uppdate!!

Publicerat: 2012-04-14 Kl: 10:06:15 | I kategori: Allmänt

Är jätte ledsen över att jag inte bloggat nästan ngnting!!
Men jag har sovit hos min kusin och sånt, men nu tittar vi på "svenska hollywood fruar"..

Men idag ska jag äntligen till MIN pojk ;)
XL!!! :D
Mamma ska hämta mig senare, så åker vi dit :) längtar enoooormt mkt! Har ju inte träffat han på "one week"

Kommer att såklart ladda upp bilder och sånt, i stallet + kommer ju blogga, så fort jag kommer dit (; ...

Och sen senare idag när jag kommer hem, så kommer jag att föra över bilderna från kameran till datorn,så att jag kan ladda upp bilderna på bloggen :)

Men jag bloggar lite senare, kram,kram!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback