Srrrrrrrrrrrrry med flera rullande RRRR!!

Publicerat: 2012-04-24 Kl: 07:27:48 | I kategori: Allmänt

Bloggen har typ legat nere ett bra tag nu, eller vad rycker ni?
Jag ska iaf få den på fötter igen....
Men en orsak till att jag inte har bloggat så mkt ee pga mitt internet, har inga pengar på mobilen, och det leder till inget internet, konstigt va? :O

Men snart får jag iaf nya pengar in på mobilen som är = mer blogging :)

Igår var jag i stallet, inget föl har kommit ännu :( men kommer väll snart "håller tummarna". Och jag red barbacka i den vårliga solen! Nu börjar det bli vår såååå himmla mysigt... Nu längtar jag t sommaren. :D

Men idag har jag ont i halsen och ska inte till skolan, men hoppas på en förbättring tills imon, som jag tror det kommer att bli ;) men nu ska jag vila, så jag blir bra tills imon!

Ha en toppen dag nu! Ha det så trevligt i skolan!


XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO!
Friiiuiuuuuends!!!! :*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback