Ja, vad ska jag säga? :O

Publicerat: 2012-04-10 Kl: 09:24:03 | I kategori: Allmänt

Har ju haft sjuuukt ont i halsen: söndag måndag + lite smått idag...
Drf har jag inte vart typ världsbäst på att blogga dem senaste 2 dagarna.. :(
Men hoppas verkligen på en förbättring nu ;)

Jag åkte inte till stallet då jag inte mår så bra.. Men ska till 2 stall mitt "ridskole-stall" på torsdag & "mitt" stall där min ponny står onsdag, lördag och så tror jag fredag eller söndag + måndag :)

Jag flög som sagt av i lördags, njaa, landade sjuukt mjukt så ingen fara skedd..
Men det var typ att jag & sofa(18år) red ut upp till travbanan :)
Där mötte vi 3 som har sina islands hästar på samma stall :) och då så skulle dem ändå typ ta en till runda, och då hängde vi på ;) Xl hade ju vart pigg hela dagen, men det var säkert bara för blåsten..
Men han galopperade redan från början, fick stopp på han till slut i typ, hmm 10sek ..
Sedan ville han inte stå still igen! En utav dem som var med hennes häst blev typ rädd, elr aa typ så, för att XL galopperade sjuukt snabbt, men sen så bockade han och "jag" flög av, vid halsen fast landade mjukt :)

Men jag ska ju som sagt var t stallet imon :)

Men nu har jag skrivit ett rätt så långt inlägg ändå eller? :)

Ha det bra så hörs vi ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback