F*n vad rädd jag blev asså!!!!

Publicerat: 2012-04-25 Kl: 06:59:07 | I kategori: Allmänt

Hör ni åskan och det!?? Så jvla läsligt!!!
Vaknade av att hela mina fönster dallrade och att en dekoration jag har på väggen som det står "lycka" på åkte ner... Och att min katt kom inspringandes i mitt rum :O han var livrädd eller rättare sagt orolig....

Säger bara: "stackars er som bor ute på landet" asså gud det måste vara skiiita läskigt, serri!!??

Ska se om man kan somna nu då, massa ambulanser och poliser + brandkårer som åker runt, japp, vikken uppståndelse ...

Men det som känns läskigast det är ju att fönstrena ska spricka, men nu ska jag försöka sova iaf!!

Kram, kram::: hoppas att ni kan sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback