Fick sluta rätt så tidigt ;)

Publicerat: 2012-04-18 Kl: 14:28:49 | I kategori: Allmänt

Nu har jag  vart hemma i ca: 35minuter kanske? :)

Vi hade som sagt friidrotts-dag :)

Mamma gör som sagt mat nu, och jag ska till stallet vid 4 :) inte så trött som jag trodde att jag skulle vara ;) och det är väll rätt så bra eller? haha :D

Men nu ska jag äta och lite sånt, och ledsen att jag inte laddat upp bilder från kameran, men har inte riktigt haft den tiden...
Men jag kanske kan fixa det idag när jag kommer hem.. Får kolla på det!

Ska som sagt äta nu, så vi hörs senare!

kram,kram!

XOXOXOXOXOXOOXOXOXOXOXOXO!!! MY FRIEND´S! <3 :D




(Har ju glömt att fråga.. vad tycker ni om min nya design :)?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback