:)

Publicerat: 2012-04-15 Kl: 15:58:37 | I kategori: Allmänt

Nu är jag hemma, & ska vila i typ 20 minuter, sedan så kör mamma mig till stallet :)

Är det ngn av er som längtar t imon?
Det gör iaf inte jag! Skola och man måste gå upp tidigt? Njaa... Föredrar hellre inte skola och sova lääänge :D
Men nää då.. Men tycker iaf att man ska gå i skolan i "högst" 4 timmar & "minst" 2 :) börja vid 10-11 och sluta vid 14-15 :)

Men igår så hade jag ingen teckning över huvudtaget på mobben, så drf bloggade jag inte, men får se idag :)
Laddar upp alla bilder senare ikväll då jag kommer hem, men kanske inte fixar och uppdaterar alla bilder, men ngr iaf ;)

Men vi hörs senare! :)

Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback