Bowling + restaurang steak-house

Publicerat: 2012-04-11 Kl: 21:44:31 | I kategori: Allmänt

På fredag hade vi planerat att åka upp till landet, och äta i Borås på hemvägen på Jensén´s steak house, men det ska ju bli så dåligt väder så vi tänkte bowla inne i stan ist :) och äta efter det ;)
Och då har jag ju som sagt mi nya kamera så kommer säkert bilder när jag kommer hem sen :D!!
                                                       

Vad skall ni göra t helgen då?
Jag ska som sagt göra det jag skrivit om i detta inlägget ;) och så ska jag t stallet såklart :) Lördag + söndag & Måndag :)

Men nu ska jag titta lite på tv och sådant, så vi hörs senare! ;) kram, kram !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback