Bara sååååå längtar''!!!!

Publicerat: 2012-04-26 Kl: 20:09:27 | I kategori: Allmänt

Nu bara jag längtar till tuuuuusen saker såhääääär mkt!!!

-Längtar tills jag får pengar på mobben då det blir med uppdate och jag kan blogga mer från den, i skolan o så ;)

-Längtar sjuuuukt mk t sommaren då man kan ligga o sola i hettan, och bara bada, o aa, allt man önskar :)

-Till´s på lördag :D haha, längtar ju efter min lilla polle xd nää, men saknar han även fast jag var där igår, men soo what? jag saknar han så fort jag åker där ifrån det är det väll fler som gör elle?

-Till´s min historik är lika hög som ja  vad vett ja? höööööög iaf xd!

-& såklart till när det lilla fölet kommer :) om typ "a week" maybe more maybe less ;)

Aa, och mkt mkt fler saker, fast det orkar jag inte dra upp här i bloggen det hade vart en heeeel blogg sida typ XD då jag skulle skrivit ner en massor, men nopp inte idag ;)

Idag var det ridskola njaaoo inte min riktiga lyckodag, vi hoppade! njaaao fast jag hade en häst som ee så sjuukt stark och helt underbar :D men han ee lite för stor för min smak ;) men ska ju sluta tills sommarn såå najoo kommer ju sakna hästarna men klarar mig underbart med min lilla xl :)

Nu ska jag käka choklad-mousse :)




Pusssss! (om jag inte bloggar på morgonen beror det på mitt internet, bara så ni vet :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback