Avgör gör ni!

Publicerat: 2012-04-28 Kl: 21:46:19 | I kategori: Allmänt

Vad vill ni jag ska skriva om!!????

Blir bara jobbigare och jobbigare för varje dag som går!!'känner att jag skriver samma sak om, om, om, och om igen? Jag tycker iaf det!!
Så säg vad ni vill läsa om, eller så är det bullshit, och jag skiter i det och lägger ner bloggen! Får jag inte en endaste komentar på denna status, ja, hejdå bloggen... Och den stängs igen och öppnas när jag känner för de ok?
Så det är "NI" som avgör ifall bloggen ryker eller ifall den stannar kvar..?

Jag är helt på sak? Och komenterar inte ngn eller mailade or not? Okej fine, men då är det iaf ingen cityhorse längre!
Ni avgör, jag lyssnar!!

Kan slå vad om att det högst blir en komentar på denna status! Men fine, bloggen kanske ryker om en vecka WHO knows? Jo ni!!

Men en vecka! En vecka kollar ja, ingen komentar, ledsen men Inge cityhorse..
Inte för att vara elak på ngt sätt!
Men känner att all den tiden ja lägger ner på bloggen, blir bara te en massa bullshit, sen ändå!
Om ni inte tittar or what?
Men vi får se!

Stänger bloggen för idag, så hörs vi imon, puss!!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Stanna kvar , du har ju skaffat ny design , om ett tag kommer du få fler läsare . Det går alltid segt i början ;) kom igen nu kommentera !

2012-04-28 @ 21:56:21
URL: http://createdbymelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback