Sjuk

Publicerat: 2012-09-26 Kl: 13:04:01 | I kategori: Allmänt

Var hemma från skolan idag, e sjuk. Ingen röst, och ont i halsen, trött & yr.
Mår Piss! Hade prov idag, så missade det, underbart verkligen!! Gaaahhhh! Det e en sak man inte vill missa? Hallå? Asså man vill väll göra det samtidigt som alla andra? Aja, nu e de som d e.
Kollar på pretty little liars, (som vanligt) tar ledigt från stallet idag, kan ju inte gå till stallet när man inte mår bra. HOPPAS HOPPAS jag e bättre tills imon, fredag måste jag iaf gå till skolan. Annars har jag bara haft närvaro i måndags ;( Aja. Lördag går transporten med hästarna upp till Säve, packa dom sista grejerna. Och sen e det hej hej Säve ;) kommer sakna Lindome ENORMT! Men har ju stallet i Säve, som är sp sjuuuukt fint! Tar bilder på stallet i Lindome på fredag, så får ni bilder sen och aa. LÄNGTAR så himmla mycket!
Nu börjar jag se suddigt igen btw :(
Hörs sen då... (sorry för sååååå BAD uppdate,....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback