Lite text... & svar!

Publicerat: 2012-09-01 Kl: 16:21:00 | I kategori: Allmänt

HEJ PÅ ER! Så här ligger det till...
Mitt internet på mobilen har vart slut, därför har jag tyvärr inte kunnat blogga när jag är i stallet & i skolan m.m , alltså när jag är ute.. och det är ju då man vill blogga typ, eller hur? det är ju då det händer saker. det händer inte speciellt så mkt när man sitter hemma i soffan och kollar tv... Nahh....
 
En grej till! JAG HAR HAFT FULLT UPP! Skolan stallet, hästar, .., MYCKET! helt enkelt..
Jag har inte haft tid... Men det ska bli ordning på d nu, för mitt internet har jag fått nytt. Jag har kommit igång i skolan, inte lika svårt att ta sig upp på morgorna. och stallet blir bara lättare & lättare för varje dag, jag utvecklas i min ridning, blir bättre för varje dag som går. Och så har världens bästa 23åriga D-ponny, vid min sida :) med han klarar jag precis ALLT! Hade han vart yngre, lätt att han hade kunnat kvala till sm. MIN PONNY ÄR GRYM! HAN SLÅR ALLA, MAN FALLER FÖR HUR SÖT HAN ÄR! MIN kille! <3
 
Vidare till svaret på en komentar.
 
FRÅGA: Hur går det med din häst? Han är bara så fin! Önskade att jag oxå skulle kunna ha en egen häst ! Du borde vara så lycklig, e du d? ps: en jätte bra blogg!
Kramiz
 
Han är tyvärr inte min häst ännu, men snart så ;) Tack så him´mla mkt! Mitt <3!
Vänta du bara det kommer nog ;) man kan ju alltid börja som jag gjorde.
 
*Börja på ridskola (jag gick i 3år)
*Bli meddryttare på en ponny 1ggn/vecka
*Öka med kke 2-3dagar/vecka
*Vem vet, sen kke dina föräldrar verkligen inser att du brinner för hästar, du måste visa att du klarar av att ha en häst..
 
Men för att komma dit... KÄMPA! Jag har längtat, önskat, men jag tog aldrig tag i det.. Sen hittade jag annonsen på xl och där sa d klick! skrev ett mail, sen blev d provridning, & jag började rida han därefter. och nu älskar jag han otrlogt mkt! och han är snart min egen ;)
Jag är SÅ HÄÄÄÄR lycklig!
 
Lycka till nu :)
 
KRAM! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback