Igår fick jag.....

Publicerat: 2012-09-02 Kl: 09:23:15 | I kategori: Allmänt

......min efterlängtade pilotjacka!! Åhhhh så jag längtat, den är så sjukt snygg, lite stor för mig bara, men man ska få plats med en kofta under!! PERFA! I love it ;)
Nu har jag 3 vinter jackor, men antagligen använder jag bara 2. För jag har ju:
*Pilotjackan
*mountain Horse jackan
* & en vit dunjacka.

Dunjackan e rätt så tjock, så den kommer jag nog att ha i stallet, och mountain Horse jackan blir nog både i stallet och skolan ;)
Pilotjackan när jag är ute ;)

Iaf vidare till vad som händer idag...
Jag vet inte, haha... Kolla bara ut! De måste vara Piss väder över hela Sverige? Det är grått, kallt, regnigt, blåser... Nej tack ! Då stannar jag hellre hemma..

Godmorgon förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback