Bu!

Publicerat: 2012-09-12 Kl: 21:35:03 | I kategori: Allmänt

Hej på er! Jag ligger just nu i sängen och foten bara värker :( när jag skulle hoppa av xl idag (red barbacka) så blev han rädd för något, eller bara fick en kick? I dont know, thihi ;b men iaf så när jag skulle hoppa av och han bara fälg fram. Landade jag på foten, alltså snett på foten, typ vricka den kan man väll kalla d? Och aa först landade jag på foten och sen på rumpan. Så hoppas att jag inte har ont imorrn för då får jag ta på bandage så att d typ stödjer..?
Aja, sista inlägget för idag. Pöss!

Ojj juste! Jag hade lite videos från idag, men dom finns tydligen inte kvar så jag kan inte ladda upp dom..,,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du måste blogga mer

2012-09-14 @ 11:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback