Jag har luftrörsinfektion..,,

Publicerat: 2012-10-02 Kl: 09:40:39 | I kategori: Allmänt

....var på läkarn igår, och det är en luftrörsinfektion. Det e därför d gör ont när jag hostar och bla bla.., fick hostmedicin skit stark. Men den hjälpte!
Ska ta den 3ggr per dag, så blir säkert toppen bra! Hoppas jag blir bättre nån gn i veckan? Skulle vart BRA!!! Stallet behövs verkligen, verkligen fixas! Sofia och Sanja(xl's "riktiga" ägare. Jag e ju fodervärd :) har vart snälla att ta hand om xl åt mig nu när jag vart sjuk..
Idag blir det som alla andra dagar som dom senaste. Ligga i sängen och kolla tv...?

Jätte dålig bloggning btw, men ska bli bättre igen när jag e frisk. Jag har verkligen ingen lust att blogga när man e sjuk..,,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig hoppas du blir frisk :)

2012-10-03 @ 16:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback