Läxor -.-!

Publicerat: 2012-03-27 Kl: 19:28:44 | I kategori: Allmänt

Vi har prov imon på "musik" njaa, det är väll inte det man önskar elr? :O en sak är säker och jag kommer inte att klara det!!! skit¨ålig verkligen!!!!!!! Och jag menar verkligen allvar nu!
Siktar på att jag får högst typ 6/10 :( kommer typ inte ihåg så mkt .... "korttidsminne" som det kallas!
men det känns jvligt konstigt att jag kommer ihåg saker från när jag var 1-2-3 år... Men kommer inte ens ihåg villka instument som tillhör vikka..? asså vad är felet!!!!???? SÅÅÅÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV NU ASSÅ! SKUMT! DET ORDET R INTE DET SVÅR ORDET NU PRECIS... :( LYCKAA TILL TILL MIG DÅÅ? :) Men göö int det! då blir jag typ mera stressad, haha!

Ha det bra så hörs vi ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback